Våren nalkas ~

Helgen spenderade vi ute hos Jespers föräldrar i nya huset och ååh så mysigt det är!
Våren har börjat smyga sig på och min lycka är mer än fullbordad, nu saknas bara att snön försvinner helt. 
  Förövrigt så har vi busat väldigt mycket med Jack och Liam, dessvärre blev bilderna på pojkarna allt annat än bra, så jag avstår ifrån att dela med mig av dom och delar istället med mig utav ännu fler blommor { som förövrigt blivit mitt 'standardmotiv'  som jag kommer att satsa på i framtiden. Natur över huvud taget har blivit det jag strävar efter att få fota, det som är allra roligast ♥
 
 
Dessa små sötnosar blommar så fint på svärmors köksbord. 
 
Denna underbara bild - tillsammans med snödropparna längre ner är helgens favoriter.
 
Tulpan sådär halvt utblommad - som jag vill ha de ♥
 
Lyckan var total när jag fann dessa underbaringar vid husknuten hemma hos svärisarna ♥
 
 
 
 
 
 
Anledningen till att jag namnger mina bilder med namn och blogg är för att folk gärna snor mina bilder och tar dom till sina egna. Något jag inte är okej med och har varit med om för många gånger!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0