Jag {hjärta} Kameran

Jag älskar att jag återfunnit min kamera, bilderna kanske inte är de bästa men det är en sådan otrolig känsla att återfinna något som man älskar att göra. Min kamera är typ det bästa jag har och jag har lovat mig själv att fortsätta använda den flitigt nu. { jag slutade använda den dels pågrund utav att jag inte hade någon inspiration och dels för att Jesper sa att min hobby var töntig och astrist att hålla på med. }  
 
       Blommor i olika form och nyans har liksom blivit mitt kall, det absolut bästa som finns att fota.
       Naturen i övrigt är också helt underbar att föreviga på foto. 
 
      Jag vet ärligt talat inte vad blomman heter, men den är åh så vacker.
 
       Denna orkidé fick jag av mina fina svärföräldrar när jag fyllde 19 i November förra året,
den blommar fortfarande.
 
 

Kommentarer
Postat av: linn

Tänk när alla blommor börjar komma ute! Fina bilder också! :)

Svar: Ja men gud så underbart! Snödropparna har börjat smyga sig fram här i Nyköping nu, så underbart att se! Men tack så mycket! :) Dina bilder var också fina! ^^
Emilia Lindh

2015-02-16 @ 14:34:55
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0