Plus och Minus

Ett av mina mål 2014 är att fotografera och uppdatera bloggen mer, så jag tänkte faktiskt börja med att göra en plus och minus lista över 2013.
 
 
+ Plus Listan
 
+ Jag träffade Jesper.
+ Gick ut offentligt med att jag och Jesper var tillsammans.
+ Firade tre år tillsammans med Dessy (min vovve)
+ Firade mitt livs första alla hjärtans dag tillsammans med någon jag älskade.
+ Jag slängde mig på rygg i snön tillsammans med Jesper och kollade på molnen.
+ Jag åkte till Stockholm och kollade på One Direction tillsammans med en tjej jag inte träffat på 3 år.
+ Jag satte mig på hästryggen igen efter flera år.
+ Jag skaffade ett sparkonto.
+ Jag fick världens bästa bonusfamilj ♥
+ Jag åkte på armbrytartävlingar.
+ Jag strosade runt i Sveriges finaste stad, Västervik med min pojkvän ♥
+ Jag plockade vilda blommor var och varannan kväll.
+ Vi var ute i skogen och plockade massa bär.
+ Jag hade sommarjobb som fritidsledare.
+ Jag och Jesper åkte i smyg upp till Ockelbo för att jobba röven av oss på Tivolii 
+ Jag fick ett speciellt jobberbjudande som jag tackade nej till.
+ Jag köpte min alldeles egna systemkamera, och extra objektiv.
+ Jag åkte på mitt livs första utlandsresa tillsammans med Jesper och mina svärföräldrar.
+ Jag betalade min utlandsresa med egna pengar.
+ Vi doppade fötterna i Östersjön och såg slämmiga maneter.
+ Vi promenerade i sanden i Polen och plockade snäckskal.
+ Jag åt den godaste pastan någonsin!
+ Jag gjorde mitt livs första ullaredsbesök. 
+ Jag förlovade mig med Jesper ♥
+ Jag fyllde 18 år!!
+ Jag handlade på nätet för första gången utan förälders tillåtelse. 
+ Jag köpte ny telefon, för egna pengar. 
+ Jag gick mitt livs första nyårskyss ♥
 
- Minus Listan
 
- Jag bråkade en hel del med Jesper.
- Jag tog bort min läpppiercing. 
- Jag gjorde inte allt jag egentligen velat göra.
- Jag började inte träna.
- Jag fick diagnosen depression och ångest.
- Jag hade massa ryggbesvär.
- Jag vrickade foten x antal gånger pga. för svaga muskler.
- Jag handlade för lite när vi var utomlands (haha)
- Jag har misskött skolan ( finns iofs en anledning.. ) 
- Jag bröt ihop x antal gånger pga. pengar..
 
 
 
 
Som ni kan se så är pluslistan betydligt mycket längre än minuslistan. 
Det har hittills varit det bästa året i mitt liv, så 2013 lär bli svårt att slå. 
Men jag ska göra mitt bästa för att göra detta år ännu bättre! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna Johansson

Det har du rätt i, smart! :)

2014-01-10 @ 22:02:11
URL: http://sannasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0