Mitt stora feta drömbröllop

Tror egentligen dom flesta tjejer drömmer om att ha ett maffigt bröllop. Stor kyrka, den vackraste vita klänningen, det fina håret, sminket och naglarna. Alla dekorationer, alla förberedelser, allt.
 
Jag om någon drömmer om ett sådant bröllop, inte mindre sen jag träffade "the love of my life" heller. Jag beundrar klänningar varje dag, kollar hår, olika sminkningar, kollar tårtor, lägger budget och planerar. Studerar låtar och mycket mer därtill. För att få den drömmen sann kommer jag spara vartenda öre som jag inte behöver, jag ska lyckas uppnå den högsta drömmen, om jag så måste sälja allt jag äger och har (kanske inte allt, men mycket).
 
 
Den dagen jag äntligen får säga ja, kommer vara den absolut bästa i mitt liv, det känner jag på mig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0