i tusen bitar

Idag är en sån dag när allt bara är bajs, jag känner mig ledsen, frustrerad, oälskad, otillräcklig och jävligt ful.
Har nog aldrig känt mig så äcklig som jag gör just nu om jag ska vara helt ärlig. Det är ju inte meningen att det ska gå ut över alla människor som läser det här onödiga inlägget, men jag känner att jag måste få skriva av mig och då får ni själva välja om ni vill läsa eller inte..
 
Blev osams med min pojkvän igår och känner mig fortfarande krossad efter vad han sa i telefonen. 
Dessutom känner jag mig så jävla ful när inte han hör av sig, jag behöver honom för att känna mig älskad och känna att jag räcker till precis som jag är. Utan honom vid min sida blir jag en liten vilsen och trasig flicka som längtar efter det lilla ljuset som just nu känns väldigt många miljoner mil iväg. 
 
Sitter och lyssnar på pepp musik för att försöka bli en gnutta glad, tyvärr utan några vidare bra resultat.
Snarare blir jag mer depp, tror jag ska lägga mig på sängen och ruttna i några år...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0