Test ~

KÄRLEK:
Är du kär just nu? Jaa!
Har du någon kille just nu? - Jaa, världens bästa dessutom!

 Har du dumpat någon? - japp
Har någon dumpat dej? - jao
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - jaa ^^ 
Vem kramade du senast? - Jesper eller Dessy, don't remember.

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Om jag vill.
Har du bra betyg? - nej, inte ett enda!
Har du fått göra om ett prov någongång? - många gånger.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - typ, ett.
Sköter du dej i skolan? - När jag känner för det.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - jaa, för i min 'skola' så är tuggummi tillåtet!
Haft mobilen på lektionstid? - Även där, mobilen är tillåten.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nope.

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - många
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Den ena.
Trivs hemma? - jorå, men bäst i skogen.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? -japp.
Har skrikit och slagit din mamma? - haha jaa, men inget jag är stolt över.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nope
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - japp :)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Det tror jag nog.
 
VÄNNER:
Du har vänner? - en och annan
Du brukar vara med? - Är bara med Jesper
Vem/vilka var du med sist? - Jesper, nån timme sen.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - jorå
Är det okej att ha kill-kompisar? - har hellre killkompisar än tjejkompisar.
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - men gud, nej!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej, det var ett tag sen.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nej, typ aldrig.
Putar med läpparna på foton ? - nej.
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - haha nej
Du har kysst en tjej? -  jaa.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? -nej.

Ditt hår e knallblont? - nope.


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - I tisdags.
Vem bjöd dej på alkohol? Jag själv.
Vad var det för sorts alkohol? vodka, cider
Brukar du dricka alkohol? - inte allt för ofta.
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? -  nej, smakar skit
 
KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? - tuggummi, leksaker av mina syskon & min pojkväns hjärta.
Är det okej att vara kriminell? - nej, verkligen inte.
Vill du bli kriminell? - Inte nödvändigtvis.

Varför gör du sånt här? -  whut?

Har du suttit i fängelset? - nej
Vill du hamna i fängelset? - nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - njaa
När grät du senast? - typ igår (?)
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - nej.
Du har slagit ner någon? - inte slagit ner, men jag har slagit.
Du har skadat någon med flit? - haha jaa ;D

ÖVRIGT:
Motto? Om man har viljan, så har man styrkan.
Film? - Kommer inte på nån.
Musikgenre? - allt möjligt
Lyssnade senast på? - Katy Perry tror jag..


Var det här kul? - inte det minsta!ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0