När orden inte räcker till ~

Jag vet att denna blogg inte är till för att skriva så där jätte mycket, men jag måste verkligen skriva detta.
 

I December förra året började jag prata med en kille som till slut skulle bli något av det bästa som hänt mig.
Hans namn är Jesper, och han är världens finaste. Han gör mig lycklig och alldeles varm i hela kroppen.
Utan hans närhet känner jag mig värdelös, utan honom är jag inget. 
- Han kallar mig för vacker, när jag själv inte ens klarar av att kolla mig i spegeln,
han säger att jag luktar gott när jag inte har någon parfym på mig och säger att han älskar mig mer än vad jag kan räkna till. Han påminner mig flera gånger om dagen om hur vacker jag är, hur underbar jag är.
Men ändå kan jag inte riktigt tro på det, och det gör mig så jävla frustrerad.
Jag vet att han aldrig skulle ljuga för mig, och att han menar det han säger, men ändå har jag svårt att tro på hans ord.
 
Jag älskar Jesper, och det tänker jag inte gå under bordet med, han är mitt allt, det absolut bästa som hänt mig.
Han ger mig pirr i kroppen och bara med ett leende får han hela mig att lysa.
- Så Jesper, när du ser detta så vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig, något oerhört jävla mycket! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Fladder

Klart att du ska tro på honom...
Tror inte han skulle säga sådant om det inte var sant...
Jag är glad för din skull att du är kär...
Samt att det du skrev var väldigt fint...
Puss & Kram

2013-02-10 @ 16:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0